Міжшкільна методична комісія з дошкільної освіти
2020-2021 н.р.
Травневе засідання методичної комісії з дошкільної освіти
21 травня 2021 року, проведено засідання міжшкільної методичної комісії з дошкільної освіти.
У засіданні прийняли участь: Клименко Т.М., Зизкун Т.А., Тімофєєва Д.С., Болтнєва Ю.В., Загута І.Ф., Ревенко Н. А.
Під час засідання ММК, педагогічні працівники обговорювали, як впродовж навчального року створювали ситуації, які б сприяли сплеску дитячої фантазії, атмосферу творчого натхнення, зацікавлення дітей на створення своєї казки.
Вихователі прийшли до висновку, що мовлення дитини пов’язане з її пізнавальним розвитком, її залученням до основ морально-етнічного та художної культури.
Квітневе засідання методичної комісії з дошкільної освіти
16 квітня 2020 року проведено засідання міжшкільної методичної комісії з дошкільної освіти.
У засіданні прийняли участь: Клименко Т.М., Зизкун Т.А., Тімофєєва Д.С., Сіряченко С.І.
Під час засідання ММК, педагогічні працівники, підвели підсумки, переглянутого логопедичного заняття, з під групою (ЗПР), «Пісочна країна» (моделювання дітьми на піску за сюжетом казки), яке провела логопед-дефектолог Ревенко Н. А.
Прослухали консультацію на тему: «Психоемоційний стан, вихователів дитячих дошкільних закладів», яку провела Сіряченко С. І.
Вихователь-методист КЗДО «Казка», Зизкун Т. А. поглибила знання педагогічних працівників на тему: нетрадиційне малювання, з дітьми дошкільного віку.
Вихователі прийшли до висновку, що дошкільний вік є фундаментом розвитку базових компетентностей і навичок дитини дошкільного віку.
Побудова педагогом такої організації освітньо-виховного процесу, за якою розвивати задатки та здібності, максимально активізується реалізація творчих задумів, та мрій.
Січневе засідання методичної комісії з дошкільної освіти
4 грудня 2020 року відбулося засідання ММК з дошкільної освіти в онлайн режимі на платформі ZOOM. У засіданні прийняли участь Клименко Т.І., Немченко Т.В., Зизкун Т.А., Москаленко А.В.
Учасники підвели підсумок у роботі гад проєктом «Літературна скринька» в закладах дошкільної освіти. Під час виконання проєкту вихователі - поглибили знання з методики навчання художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку; поглибили знання в інновації у сфері мовленнєвої діяльності; удосконалювали професійні уміння щодо використання ефективних підходів для мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку; поглиблювали вміння взаємодії у роботі з батьками дошкільників, через завдання; вдосконалювали педагогічну майстерність.
Серпневе засідання методичної комісії з дошкільної освіти
26 серпня відбулося перше засідання ММК з дошкільної освіти в онлайн режимі на платформі ZOOM.
У засідання взяли участь:Клименко Т.М.,Немченко Т.В.,Москаленко А.В.,Загута І.Ф.,Болтнєва Ю.В.,Вельченко І.А.,Пляшкова Т.В.,Каспирова М.В.,Сіряченко С.І.
Голова ММК Клименко Т.М., повідомила про нову тему ММК з дошкільної освіти: «Методика розвитку творчого мовленневого самовираження дошкільників в художній самодіяльності» затвердили новий план роботи на 2020/2021 навчальний рік.
Обговорили виховання дітей дошкільного віку в дистанційному режимі, удосконалення педагогічної майстерності, вивчення методичних рекомендацій, щодо впливу художньої літератури на розвиток мовлення підростаючого покоління.
2019-2020 н.р.
Підсумкове засідання комісії з дошкільної освіти
7 травня відбулося розширене засідання ММК з дошкільної освіти в онлайн режимі на платформі Zoom. У засіданні взяли участь:
- Куратом методичного сервісного центру відділу освіти - Пляшкова Т.В. ,
- методист КЗДО ''Мрія'' - Немченко Т. В. ,
- вихователі та члени комісії ММК: Клименко Т. М. , Каспірова М. В. , Загута І. Ф. , Москаленко А. В. , Ревенко Н. О.
Клименко Т.М. голова ММК підвела підсумки роботи 2019/2020 н. р., а учасники засідання поділилися найвизначнішими досягненнями за рік.
На засідання було прийнято рішення, узагальнити досвід роботи в дистанційному режимі під час карантину, з метою подальшого використання у роботі, враховуючи виклики сьогодення.
А також, оновлення і поглиблення знань педагогічних працівників з методик Кюізенера і М.Монтессорі, які активно впливають на використання інноваційних форм і засобів інтелектуального розвитку дітей в дошкільних закладах, і систематичного підвищення професійного рівня вихователів.