Інклюзивна освіта
Впровадження інклюзивної освіти у 2020/2021 навчальному році
в освітніх закладах Долинської сільської ради
Відповідно до висновків Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсного центру» Запорізької районної ради Запорізької області (смт. Балабине) з особливими освітніми потребами охоплено 19 дітей протягом 2020-2021 навчального року
В освітніх закладах Долинської сільської ради здобувають освіту в інклюзивних класах та групах 17 дітей з особливими освітніми потребами.
№ з/п |
Назва закладу освіти |
Кількість учнів |
1 |
Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа
|
5 |
2 |
Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа
|
5 |
3 |
Долинський комунальний заклад дошкільної освіти «Мрія»
|
5 |
4 |
Розумівський комунальний заклад дошкільної освіти «Казка»
|
2 |
В освітніх закладах Долинської сільської ради здобувають освіту з індивідуальною формою навчання 3 дітей шкільного віку.
№ з/п |
Назва закладу освіти |
Кількість учнів |
1 |
Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа
|
2 |
2 |
Опорний заклад загальної середньої освіти Розумівська школа
|
1 |
Всі діти, які навчаються за індивідуальною та інклюзивною формою навчання охоплені корекційно-розвиткових занять спрямований на вирішення завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів та вихованців і реалізовувався через програми Міністерства освіти і науки України.
Кожен учень, вихованець, що навчається/виховується за інклюзивною формою навчання, має робочий навчальний план, індивідуальну програму розвитку та навчальну програму. Діти мають індивідуальні порт фоліо. В кінці І семестру проводився моніторинг засвоєння індивідуальних навчальних програм.
В інклюзивних класах та групах працюють асистенти учителя та асистент вихователя.
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, створення сприятливих умов для повноцінного розвитку дітей з особливими освітніми потребами у освітніх закладах Долинської сільської ради створені ресурсні кімнати, яка є необхідною частиною інклюзивної форми освіти в підпорядкованих закладах.
Говорячи про інклюзію, ми маємо робити набагато більше для того, щоб діти навчались у звичайних класах (групах), ми маємо ізолювати ізоляцію, усунути виключення. Тож пріоритет зараз - долучити дітей з особливими освітніми потребами до навчання, щоб вони впевнено відчували себе у суспільстві та мали друзів.